Perchè a retroversione pelvica causa u dolore??

retrovertituón pélvica hè un muvimentu fisicuóchì genera a pelvis in daretuás, como resultado de la tracción di múhamstrings. Sta pusizioneóùn hè micca accumpagnatuñdi u declinuón di una spina lumbar, postu chì i movimenti di una zona causanu cambiamenti per esse generati in un altru.

pelvis, chì ancuén riceve u nome di cintura pélvica, hè una reginaón di u scheletru umanu chì hè rispunsevuli di furmà una cunnessioneón trà i gammi è u troncu; un spaziu chì hè prisentatu in dui muvimenti chì sò necessarii per diverse attività chì sò realizati ogni ghjornu; è quandu questi diventanu pusizioni mantenite è chì di solitu causanu dulore.  Sti pusizioni sò cunnisciuti cum'è  anteprimaón è u retrovertituón pélvica.

Quandu si trova a retroversioneón, a spina lumbar s'appatta, cusì ch'ella sia rettificata.

Index

Cause di retroversioneón pélvica

I retroversión péLvic hè un muvimentu fisiulogicuólogica chì hè causata da a tensioneón è cuntrazzionión di certi múcani, è hè una pusizionión naturali di u corpu quandu eseguitu estensioneósenza anca. Quandu sta postura hè sempre tenuta, pò esse una cunsequenza di un shortening di u múseculi semimembranosi, semitendinoso è bíceps femoris.

Una altra causa da piglià in contu hè a pusizioni sedentaria, in quale a pelvis scorre in daretuás è vévertebre di a spina lumbar, è slide chì produce una rettificaón, chì genera u dulore per u cumpattuón di discu vertebrali.

Músculi retroversingón pélvica

Cuntrariu à l'anteversión, i retroversión pélvica hè generatu grazia à l'azzioneón di differente múcani, cumu sò i seguenti:

  • Géminus
  • quadru crurale
  • hamstrings: semitendinoso, semimembranosus è bíceppi
  • Glútheos major, mediu è minore
  • Múmusculi addominali
  • Múseculi obturator

¿Perchèé a retroversione provoca doloreón pélvica?

Quandu si faci un sbilanciamentu trà u músculi chì generanu l'anteversión è retroversioneón pélvica, pudete truvà posture mantenite chì generanu dolore in u spinu è alterazioni in a spina.

I dui movimenti di a pelvis, si sò generati per un tempu sustinutu, ponu generà dolore; è per quessa, a cuscenza di u corpu deve esse furmatu. Hè per quessa per trattà u dulore chì hè generatu da retroversioneón pélvica, hè necessariu per a persona per fà qualcosaún tipu di furmazione tù sìé focalizata nantu à l'allungamentu è l'allungamentu di i tendini, postu chì queste sò alcune di e cause di u sliding of the pelvis backwardsás. AdemáA furmazione deve esse realizatu chì hè focu annantu à mantene tutte e catene musculari rinfurzate.

SpaghettiéHè devi esse cunsideratu chì pò esse benefiziu per fà esercizii in quale hè pussibule adattà una pusizionióùn cuntradisce micca, vale à dì, à l'anteversión pélvica.

Cómo fà una anteversioneón è retroversioneón pélvica

Unu di i migliori modi per trattà i prublemi per via di una anteversioneón è retroversioneón pélvica, hè ricorrendu à l'eserciziu fífisicu; è in questu sensu, duvemu tene in mente chì fà regularmente pò aiutà à ottene u megliu risultati. Per cumincià à travaglià in questu sensu, tuttu ciò chì avete bisognu hè un tappettu chì ci permette di esse piùás cómodi; y además, spaghettiéAvemu bisognu di una grande cuncentrazioneón per pudè fà u muvimentu currettamente.

Per fà l'esercitu anteversión è retroversioneóno di pelvis, i passi da seguità sò assai sèmplice, è sò dopu:

  1. Prima ci vole à stende nantu à a spalle, pieghjendu e petre è cù e sole di i pedi appoghjate bè in terra. A spina lumbar neutra deve esse mantinuta, vale à dì, cù a so curvatura naturale.
  2. tanduón habrá chì cuntrattu u glúteos è abdomen lisu, ciò chì hè cunnisciutu com'è retroversioneón pélvica, per mudificà a curva lumbar è fà toccu a terra. Duvete respiru mentre fate.
  3. dopués teneruás per fà u muvimentu oppostu, anteversi callóno di pelvis, per accentuà più a curva lumbar.
  4. in ogni mumentu u duvereán esse u glúteos in cuntattu cù a terra, è deve esse fattu in una manera cuntrullata, senza furzà e pusizioni finali.

Errori cumuni à fà una anteversioneón è retroversioneóno di pelvis

Hè di solitu piglià in contu chì ci sò una seria di errori cumuni à fà una anteversione.ón è retroversioneón pélvica, chì avemu dettu quì sottuón cusì chìí ùn cuntinuà à cummittedlli quandu esercitassi:

toglie u glútheos di a terra

Unu di i sbaglii cumuni quandu faci una anteversioneón è retroversioneón a pelvis, deve esse cunsideratu chì e catene ùn deve micca esce da a terra. U muvimentu deve esse assai cuntrullatu è deve esse creatu da a pelvis.. Pudete mette una manu sottu à a parte bassa per verificà chì hè fatta currettamente.

Movimentu di forza eccessiva

Quandu si eserciteghja per trattà sta materia, e pusizioni finali di l'anteversione ùn deve esse forzatu.ón  è a retroversioneón pélvica, postu chì vi pò fà daño se fate. cun mubilizà  un pocu a zona esseá abbastanza per voi per diventà cuscenti di a vostra pelvis.

Zona cervicale misaligned

In ogni mumentu duvete mantene i flessori di u collu prufondu contruídui cusì chì u to collu hè ben pusatu.

in più, Hè devi esse cunsideratu chì questu hè un eserciziu di mobilità è in quale ùn hè micca necessariu di aumentà l'intensità. Deve esse cuntrullatu per esse cuscenti di cónessuna zona si move pélvica; è in questu modu i megliu risultati sò ottenuti..

Siconda, si deve esse cunsideratu chì a pusizione di a pelvis per ellu stessu, ùn hà micca bisognué esse dannusu; è ci hè assai variazionión trà certi persone è altri, o per diverse ragioni o países. Micca perchè avè una curva lumbar più grande o più menu significa chì hè peghju per quessa. u genuéL'etica ghjoca un rolu chjave, ma in piùás deve esse pigliatu in contu chì modu di vita sedentariu, frà altri, hà una influenza diretta nant'à stu tipu di prublema.