Crujidos en el cuello y sus síntomas

U nostru corpu pò pruduce o sperienze un gran numaru di rumuri diffirenti, essendu unu di elli crepe in u collu. U collu hè custituitu da diverse articuli chì sò incapsulated è pienu di líquido.  Quandu u collu hè piegatu, u cápsula, pruvucannu a bolle di gasu per esse generatu chì pruduce u rumore.

Pò esse generatu spontaneamenteánea quandu si move a testa; è per questu mutivu, certi pirsuni si sentenu abitualmente cracking in u collu è altre articuli. In questu modu, Vi daremu una seria di cunsiglii riguardanti crunches in u collu, è i so síntomas.

Index

¿Perchèé crepa u collu?

U collu hè cumpostu di sette vévertebre separate da dischi. U Véi vertebre si movenu attraversu e articulazioni facet, chì permettenu a testa per esse girata o spustata in sopra è in falà.

I articuli sò incapsulati cù lífluidu sinovial chì hè utilizatu per a so lubricazioneón. Stu fluidu cuntene gasu, cusì quandu si move l'articuli, produce bolle che, quando esplose emettono tíbeccu chì scracca u collu.

I cracks in u collu sò más cumunu quandu facenu i muvimenti ráripida o tagliente; è si sentenu fáfacirmenti perchè l 'articuli di u collu sò assai vicinu à u oídi u.

picculuñCrackles quandu si move normalmente in a testa pò esse causatu da l'artrosi, casu in quale ùn pruduceranu micca prublemi. Siconda, quandu si parla di crunching u collu bruscamente per allevà a tensioneón, a teoriaíà máU mecanismu accettatu hè chjamatu cavitationón.

Quandu u collu o una altra parte di u corpu hè cracked, u Cápsules truvati intornu à l'articulazioneóùn si stendenu. Hè cácuntenenu líquido, è quandu si stende, esercita menu pressioneón nantu à l'articulazioneón. Cume a pressione hè riduttaón, lu Líi liquidi si trasformanu in gasu.

Quandu si faci sta trasfurmazionión hè generatu un rumore cumuni o cracking, un mecanismu chì riproduce, cume sempre, cù i muvimentiástrappi o strappi di l'articuli.

¿Hèísintumu di una malatia?

I cracks in u collu sò normali è ùn rapprisentanu nunda.ún tipu di dañO. Tuttavia, Ci vole à piglià in contu chì certi prublemi articuli cumencianu da fà rumori quandu si move u collu o a testa. Quandu i crackles si sentenu amplificati, questu hè una anticipazioneósenza dolore è dàñarticuli cum'è l'artrite.

Parechje persone anu u háHè un abitudine di pruvà à crack your collu perchè questu allevia u stress.és e tensioni. Tuttavia, mette u collu in pusizioni estremi è applicà a forza per pruvucà deliberatamente cracking porta un risicu significativu.

Quandu valute crunches in u collu, deve esse cunsideratu chì altri sintomi ponu accade.íntomas, comu sò:

  • Vómiti
  • Mal di testa
  • Parálisi in unu di i dui braccia
  • prublemi di deglutizioneón
  • Sensazioneón di brucia
  • crampi
  • rigidità musculare
  • Vertigo
  • Svenimentu
  • Tuttión doppiu

malatie assuciate cù cracking in u collu sò i seguenti:

  • Dolor crócollu nicu, un prublema debilitante chì mi toccaás de 10 milioni di persone in Spagnaña.
  • Derrame cerebral
  • Parálisi
  • Artrite è prublemi degenerativi di u collu

Cócumu per allevà a tensioneón senza caccià u collu

Sè vo site unu di quelli persone chì hà u hábito per cascà u collu, hè cunsigliatu di cunsultà cù un fisioterapeuta o osteoópata, prufessiunale per piglià curaá per fà manuvre in modu sicuru.

Hè preferibile allevà a tensioneón eseguendu stesi di u collu dolce. In listessu modu, ci sò altre suluzione chì pò esse yoga, acupuntura, supplementi per rinfurzà l'articuliñaghjunghje à a dieta cibi ricchi in Omega 3.

Ma se u cracking di u collu hè accumpagnatuñadoratu da qualcunu di i síi sintomi citati, hè cunsigliatu di andà à uédì u più prestu pussibule.

Tenite in mente chì i movimenti bruschi ùn sò micca cunsigliatu nè porta una articulazioneón in cima di u so muvimentu cum'è hápocu o constantemente, ancu s'ellu hè diversu in u casu chì hè realizatu da un fisioterapeuta.

Ùn hè micca cunsigliatu per fà sè stessu,  chì eseguisce in modu incorrectu o forzatu pò pruvucà dañO è un bisognu maiò di ripetiri u hápicculu. Per tuttu questuá scoraggiatu.

ÈñChì pò causà cracking in u collu?

Certi di i principali daños chì ponu esse prudutte quandu i crunches si trovanu in u collu, sò i seguenti:

  • Clamping di qualchi raíz nervoso
  • Promuove l'osteoartrite
  • Tensioneósenza contracture musculaire
  • Lacerazione di un vaso sanguíneo è risicu di ictus.

Chìé fà s'ellu ci hè tensioneón cervicale

In quelli casi induve ci hè tensioneón cervicale, cun rapportuóLorsqu'il s'agit de craquer le col, il faut tenir compte du fait qu'il faut éviter de craquer lui-même le col.és di un muvimentu bruscu o mámassimu di u listessu, datu chì  Hè un attu chì hè male per a salute di a vita.évertebre.

Ancu s'ellu pò pare chì aiuta à generà sollievu di tensioneómicca in a zona, lu úL'unicu ciò chì hè ottenutu hè chì un h male hè generatuápicculu, chì serà ripetutuá è causaá mái prublemi chì risolvi. Di fronte à a necessità di liberà a tensioneóno o in presenza di u collu, Hè cunsigliatu di vede un specialista per evaluàúè ogni casu in particulare.

In questu modu, duvete tene tutte e cose sopra in mente quandu si parla di i cracks in u collu, chì deve esse trattatu in u modu adattatu per evità ch'elli ponu finiscinu per purtà à altre patologie.íassi è prublemi. Ci vole à piglià in contu chì s'ellu hè ligatu à altri síi sintomi pudemu truvà chì hè un avvisu annantu à un prublema sfarente chì deve esse affrontatu è pigliatu in contu per impediscenu di purtà à prublemi di salute serii, cù ciò chì questu implica per a persona chì li soffre.

In ogni casu, hè impurtante di piglià in contu tutti i punti mintuvati per ottene u megliu risultati.