Site icon Spine

esercizii per l'hernia di discu

Quandu parlemu di fà esercizii per rinfurzà è migliurà u discu herniated, Avemu da tene in mente chì avemu da principià moderatu è, se pussibule, cù l'aiutu o a tutela di un espertu..

In ogni casu, Ci sò qualchi esercizii chì sò realizati currettamente è cum'è indicatu, Sò un grande aiutu per migliurà a salute., mobilità è ancu diminuite in certi casi u dolore di hernia di discu.

Index

Preparate per l'esercizii

Avete sempre esse cunfortu per fà l'esercizii è hè megliu purtassi vestiti cunfortu chì ùn ponu micca pressione nantu à noi è aiutanu à suduri currettamente..
A superficia deve esse liscia è senza deformazioni per evità possibili ferite quandu eseguisce l'esercitu in modu incorrectu.. Se in ogni mumentu hè necessariu di fà esercizii nantu à u pianu, hè cunsigliatu di utilizà una superficia nantu à quale appoghjà, per esse còmode è ammortizza l'impatti nantu à u spinu quant'è pussibule.

À u principiu, i rutini ùn deve micca durà più di 10 O 12 minuti, per aumentà gradualmente durante a settimana, finu à ancu 40 minuti. U travagliu deve esse fattu per almenu 5 ghjorni à settimana è riposu 1 O 2.

Avete da esse cuscenti di respira è ùn piantà micca di fà in ogni mumentu, prova à piglià l'aria per u nasu è u soffiu da a bocca.

I muvimenti seranu lenti, ma sicuru in prima., per verificà a capacità è l'elasticità di u nostru corpu. Ùn fate mai movimenti bruschi chì ponu causà ferite in più di quelli chì avemu digià.

A furmazione

Pudete fà l'esercizii in casa., à u vostru ritmu è à u tempu chì vi cunvene megliu, ma pudete ancu compie una bona tavola di esercizii cù altre attività cum'è:

• Bicicletta stazionaria
• natation
• Corsa piscina. Simulate a corsa ma in l'acqua, per evità l'impattu nantu à u spinu.
• Pilates
• Yoga
• Estiramientos o “stretching”
• Esercizii di pavimentu

Hè ricumandemu di principià moderatu è cù esercizii di pavimentu hè più faciule per inizià una rutina.

esercizii di u pianu

Tutti l'esercizii sò realizati nantu à u pianu è per elli hè necessariu di mette una superficia imbottita per evità di dannà l'area posteriore cù u vostru propiu pesu..

• ghjinochju à pettu. Questu eserciziu hè assai efficace per allungà a parte bassa di a spalle.. vi stende nantu à a spalle, piglià u ghjinochju drittu cù e mani è in pusizioni di 45 gradi, l'avemu cun dolcezza più vicinu à u pettu. Mantene a pusizione per uni pochi 5 seconde. Torna à u principiu è fate u listessu cù l'altru ghjinochju. Fa la 10 volte cù ogni ghjinochju (questu hè chjamatu serie). tu riposi 20 seconde è torna una altra serie, cusì finu à fà 3.
• Cuntrazzioni abdominal. Face in terra, Piegate i vostri ghjinochje in un angolo 45 gradi, pusendu e sole di i pedi nantu à a terra. Mantene e duie braccia in ogni latu di u corpu, allungata e palme giù. Contrae la zona abdominal y “empuja” la zona lumbar como si quisieras borrar la curvatura natural. fà durante 15 volte (questu hè una seria) è riposu 20 seconde. ripeti a serie 3 volte.
• Cat stretch. En el suelo te colocas a cuatro patas y elevas la espalda formando una suave curva hacia arriba hasta formar una especie de “puente” con tu cuerpo. A testa duverà affruntà a terra. mantene 10 seconde è curve u vostru spinu, tuttu ciò chì pudete, mentre tene a testa alta. mantene 10 seconde è riposu altri 20 seconde. ripeti a serie 3 volte.

Exit mobile version